Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 26, 2012
Image Size
358 KB
Resolution
890×1208
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,780
Favourites
349 (who?)
Comments
95
Downloads
21
×
Vandel Mutirs by KingNeroche Vandel Mutirs by KingNeroche
UPDATED VAN'S REF. cause holy fuck his last one was poo.

yeah I like homestuck, though I stopped reading it like 6 months ago though I'm pretty up to date on what's happening THANKS TO TUMBLR GODDAMN..... might catch up later when I care.

But yeah, my fantroll I made like over a year ago.

He's a coward, awkward, anxious, doesn't leave his hive (which is superspecial hidden) and has his lusus get him food so he lives off berries and fruits and shit.

He likes to roleplay and play by himself and sit on the internet all day. Then he was found and culled eventually in the future cause he just sucks as a troll.


YEAH..VANDEL.


Then all the people that hate homestuck stop watching me I'MSORRYILOVEHIM.
Add a Comment:
 
:iconghost-messorem:
Ghost-Messorem Featured By Owner Mar 8, 2014  Student General Artist
8D coolio broham!!



and also lol, his personality
Reply
:iconswiftykill:
SwiftyKill Featured By Owner Dec 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I have to ask, is Homestuck a comic or what? If so, could you tell me where to read it?
Reply
:iconkingneroche:
KingNeroche Featured By Owner Dec 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconswiftykill:
SwiftyKill Featured By Owner Dec 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
kthxbrah.
Reply
:iconshibestuck:
shibestuck Featured By Owner Aug 22, 2013
I just really wanna steal this beautiful boy and make him my own omfg he's so cute ;u; <3
Reply
:iconnyankit:
nyankit Featured By Owner Jul 22, 2013
i did not know your where a homestuck wowie wow
Reply
:iconkingneroche:
KingNeroche Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
ugh I can't even say im anything, I'd rather not be associated with a community of people just because i happen to like something. I also haven't caught up with homestuck in almost 2 years
Reply
:iconnyankit:
nyankit Featured By Owner Jul 22, 2013
ohno
Reply
:iconjwarriorcats:
jwarriorcats Featured By Owner May 28, 2013  Student Digital Artist
oMG HES ADORABLE SCHRREEECCH and is he limeblooded or is that my computer screen
Reply
:iconkingneroche:
KingNeroche Featured By Owner May 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
I guess it would be considered at this point. I made him before blood colours were solidified. so I guess he's also a mutant
Reply
Add a Comment: